Whitney Houston - I Will Always Love You 我將永遠愛你

1992年11月,惠妮首次在大螢幕演出,與演員凱文 科斯納(Kevin Costner)共演「終極保鑣( The Bodyguard)」,這首歌便是該電影的其中一首插曲,更在美國告示牌Hot100蟬聯14週的冠軍,也是Whitney Houston最成功的20首歌曲中的居高榜首

聽MP3


下載MP3


If I should stay.

如果我留下來

I would only be in your way.

我會成為你的羈絆

So I'll go.

所以我離去

But I know.

但我知道

I'll think of you every step of the way.

我每邁出的一步都會想著你

And I will always love you !

於是我將永遠愛你

I will always love you !

我將永遠愛你

you,my darling you !

你,我親愛的寶貝

Bitter sweet memories.

苦澀而甜蜜的回憶

That is all I'm taking with me.

是我帶走的唯一東西

So goodbye,please don't cry.

再見吧,請不要哭泣

We both know I'm not what you need.

我們彼此都知道我不是你所需

And I will always love you !

於是我將永遠愛你

I will always love you !

我將永遠愛你

I hope life treats you kind.

我希望生活能善待你

And I hope you have all you dreamed off.

希望你美夢成真

And I wish to you joy & happiness.

祝願你美滿幸福

But above all this I wish to you love.

更要祝福你找到真愛

And I will always love you !

於是我將永遠愛你

I will always love you !

我將永遠愛你

I will always love you !

我將永遠愛你

I will always love you !

我將永遠愛你

I will always love you !

我將永遠愛你

I will always love you !

我將永遠愛你

Daring I love you !

親愛的,我愛你

Always love you !

永遠愛你

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 音樂人 的頭像
    音樂人

    聽音樂學英文

    音樂人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()